Hasłem pierwszej w tym roku kampanii mBanku jest: Poczuj jak dobro do Ciebie wraca. Dla klientów, którzy zdecydują się otworzyć ekonto w czasie jej trwania, mBank przewidział nawet 600zł premii rocznie.
Kampania reklamowa przedstawia nam mężczyznę poszukującego w życiu równowagi. Jego mistrzem jest buddyjski mnich, który zachęca tego mężczyznę do otwarcia ekonta w mBanku. Otwierając konto w mBanku, można zyskać nawet do 600 zł premii rocznie
-mówi koordynator projektu nowej kampanii mBanku-Piotr Jakubowski.
Kampania reklamowa potrwa do końca lutego i prowadzona będzie na wielu frontach: w TV, kinie, internecie oraz na outdoorze. Spot ma kilka różnych zakończeń, w których bohaterowie znajdują się w różnych sytuacjach. Jedni dokonują płatności kartą - zarówno w sposób tradycyjny, jak i zbliżeniowo za pomocą telefonu (technologia NFC), inni zaś w internecie.
W obszarze mediów społecznościowych, kampania mBanku będzie wspierana poprzez aplikację memBank, działającą na facebooku. Aplikacja ta wystartowała na początku lutego. Jej zadania to przede wszystkim edukowanie o promocji, połączone z rywalizacją i z wirusowym rozprzestrzenianiem jej wśród innych użytkowników tegoż portalu.
Autorem kampanii jest agencja AMBASADA Brand Communication (Grupa Czteryczwarte), spot TV z mnichem i mężczyzną to dzieło Bartka Prokopowicza, a dom produkcyjny Flota Filmowa zajął się produkcją. Media do kampanii zaplanowane i zakupione zostały przez wybrany niedawno, nowy dom mediowy Grupy BRE - Mindshare.
W celu uzyskania premii, klient powinien przelewać na eKONTO minimum 1 tys. zł miesięcznie (500 zł, gdy klient w dniu zawarcia umowy nie ukończył 27 lat).
Podobne wpisy: