„Best of Show” – wyróżnienie dla mBanku

Kolejne części projektu bankowości elektronicznej 3.0 prezentowane sa przez mBank, który otrzymał na zakończonej właśnie w Londynie konferencji finovate wyróżnienie ?Best of Show?, którym nagradzane są najbardziej innowacyjne projekty . Zwrócono uwagę zarówno na serwis rabatowy mOkazje, oraz nowy sposób wykonywania przelewów.

Innowacje, które przedstawiono w Londynie, są kolejnymi ogłaszanymi w tym roku elementami projektu nowego mBanku. Design nowego serwisu transakcyjnego został zaprezentowany już w styczniu w Warszawie. Podczas prestiżowej konferencji Finovate Europe, która poświęcona jest innowacjom z dziedziny finansów i technologii zaprezentowano nowy system wykonywania przelewów, oraz serwis rabatowy.

Jednymi z największych na Świecie spotkań poświęconych przyszłości technologii bankowości są właśnie spotkania finnovate. Stają się wyznacznikiem innowacyjności dla branży, odbywając się regularnie w takich miastach, jak San Francisco, Nowy York, czy Singapur. Największa europejska konferencja Finovate, miała miejsce w tym roku w Londynie. Zgromadziła ona ponad 1 tys. ekspertów z Europy i USA – bankowców, założycieli start-upów, firm technologicznych, finansistów, dziennikarzy branżowych i bloggerów, oceniających wystąpienia na konferencji. Zaprezentowały się tam 64 firmy i banki. Spośród nich właśnie projekt nowego mBanku został wybrany, jako jedno z rozwiązań definiujących przyszłość bankowości.

Tytuł „Best of Show” otrzymała dzięki głosom uczestników prezentacjaBest of Show„, przygotowana przez mBank, oraz współpracującą firmę Efigence. Tytuł ten przyznawany jest firmom, które zdaniem uczestników konferencji prezentują wyznaczające przyszły kierunek rozwoju dla branży bankowej, najbardziej zaawansowane rozwiązania. Przelewy wysyłane do adresata jako wiadomość, oraz serwis mOkazje to właśnie innowacje zaproponowane przez mBank.

Zdaniem Michała Panowicza, szefa projektu nowego mBanku, wykonanie przelewu będzie jeszcze prostsze niż do tej pory. Została przyjęta nowa filozofia na przelew, teraz traktujemy go jak wiadomość, do której pieniądze są załącznikiem. Dzięki temu, w mBanku będzie można dokonać przelewu przez facebooka, maila, czy smsem. Dzięki temu nie trzeba pamiętać numeru konta odbiorcy. Numer ten bęzie mógł być uzupełniony bez formalności przez odbiorcę, także w ramach transakcji. Dzięki tej formule, na wykonanie przelewu wystarczą 3 lub 4 kliknięcia, co skróci czas usługi, a to jak wiadomo przekłada się znacznie na użyteczność serwisu.

Serwis rabatowy mOkazje jest kolejnym elementem nowego mBanku, który pokazany został w Londynie. W ramach tej usługi, zaprezentujemy klientom specjalne oferty firm, z których usług korzystają najczęściej. Każda wykorzystana oferta promocyjna oznaczać będzie dla użytkownika część zwróconej sumy na konto. Pieniądze wrócą na konto automatycznie, bez konieczności wykonywania jakiś dodatkowych, czasochłonnych operacji.

Oferty dostępne w serwisie mOkazje będą dostosowane do potrzeb poszczególnych klientów w taki sposób, by tworzyły dla nich atrakcyjną ofertę, a nie spam.  Będą dobierane do użytkowników głównie na podstawie historii ich rachunku. Dzięki zaporponowanym przez nas okazjom, będzie można zyskać rocznie nawet kilkaset złotych. Mbank udostępni mOkazje za pośrednictwem aplikacji w serwisie Facebook oraz na stronach serwisu transakcyjnego.

Michał Panowicz

mOkazje to zysk nie tylko dla klientów, lecz także dla merchantów? firm, oferujących swoje produkty i usługi za pośrednictwem mOkazji. Nasi kooperancji otrzymają możliwość dotarcia do klientów, którzy naprawdę ich potrzebują. Dzięki temu zyskuje i firma i klient. Zakładając, że każdą z ofert będzie można polecić znajomym w serwisie społecznościowym, korzyści dla partnera mogą być jeszcze większe, gdyż zwiększy się zasięg jego oferty, a co za tym idzie, wzrośnie liczba potencjalnych klientów ? podsumowuje Michał Panowicz.

Zaprezentowane w Londynie trendy rozwoju to tylko część nowego obrazu banku mBank, zgodnego z duchem bankowości 3,0-polegającego na budowie nowego systemu bankowości elektronicznej.

BRE Bank (którego częścią są mBank i MultiBank) jest trzecim największym pod względem aktywów bankiem w Polsce. W Polsce, Czechach i na Słowacji obsługuje ponad 4mln klientów. Dla korporacji i jednostek sektora publicznego przewidziano produkty marki BRE. Pod markami mBanku i MultiBanku świadczone są usługi detaliczne, oraz przeznaczone dla mikrofirm Synonimem bankowości elektronicznej jest od lat dwunastu mBank-największy i najlepszy polski bank internetowy. Dla osób zamożnych ofertę swoją kieruje Multibank-jeden z liderów sektora personal banking.
BRE bank to jedna z dwudziestu największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie.

 

Podobne wpisy:

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>